10 Ağustos 2009 Pazartesi





HAYATA MERHABA'DA YENİLEN İLK KAZIK




Ne acıdır hayata ilk merhaba dediğinizde yediğiniz kazığın acısı ! Sizin dünyaya gelişinize neden olan ilk erkeği hiç tanımaz kimileri ! Hele hayatınızdaki ilk kadından yediğiniz tekmenin tadını yiyen bilir ! İki gündür evimizde minik bir misafirimiz var. Ona yardım veyataklık ediyoruz. Biz ev halkı olarak belki de topluca suç işliyoruz. Ama düşene bir tekme de biz vuramayız. Henüz üç haftalık bir bebek bu. Korunmasız... Savunmasız...Hayatı bilmiyor şimdilik. Herkesi dost sanıyor kimi zaman... Kimi zaman da herkes şüpheli onun gözünde...




Annesi diğer beş çocuğuna bakarken bizimkini istememiş.DIŞLAMIŞ... Belki ona göre bizimki çirkin ördek yavrusu... Amaniye bazı anneler bunu yapıyor? Çocuklarını dışlıyor, onlarısokağa atıyorlar... Sokağın acımasız yüzünün çok zalim olduğununasıl unutuyorlar?




Bizim minik bebeğimiz çok sevimli, çok şirin. Annesine inat, her geçen gün daha da sevimli oluyor. Oyuncu bebek, bizi kendine bağladı.Yalnız çok obur. Sütünü biberonla içerkenki halini bir görmelisiniz. Aceleci ! Telaşlı ! Bir o kadar da çok ama çok sevimli. Minik oğlumuzun adı: '' Pençe''. Minik pençelere sahip. Gri-mavi gözleri var. Sırtı siyah kırçıllarla kaplı tüyleri var. Göğsübeyaz. Çenesi beyaz. Uzun beyaz bıyıkları var. O var, bu var. Ama hayata karşı güveni var mı? Hayır. Bir gün gelecek yetişkin bir büyük kedi olacak. Evden dışarda yeni arkadaşlar arama ihtiyacında olacak. Yeni kız arkadaşları olacak elbette.




Hayata başlarken tanıdığı ilk kadından yediği darbeyi ömrü boyunca unutabilecek mi? Bundan sonraki yaşamında hangi kadına güvenecek ve bağlı kalacak?




Bu yüzden mi kedilerde bağlılık yok. Annelerinden göremedikleri sevgiyi başka hiç bir dişi kediden de göremeyecekleri için mi hiçbir dişi kediye bağlanmadan yaşamlarına devam ederler.




Ben, minik pençem tarafımdan aldatılmaya şimdiden hazırım. Ne onun sahibiyim, ne de annesi. Sadece ona dost olmak istiyorum.Bana güvenebilir. Bunu ona kanıtlayacağım. Şimdiye dek dost dediklerime hiç yanlış yapmadım. Onları terketmedim. Ufak tefek yanlış anlamalar aramızda tabii ki olmuştur. Ama dostluğumuzun bozulmasına asla izin vermedim. Vermedik. (Zaten gidenler ya da tarafımdan gönderilenler de gerçek dost değildirler.)


Hey Pençe dostum, bana güvenebilirsin. Doğru yerdesin oğlum. Allah yüzüne güldü:)))




Sen bu dünyadan göçene dek, yanındayım. Seni asla terketmeyeceğim. Bir gün gelip, sen beni terk etsen bile ben seni sevmeye devam edeceğim.




HAYAT YOLUN, HEP AÇIK OLSUN. YÜZÜN BUNDAN SONRA HEP GÜLSÜN.




Seni seven dostun




Bircan OĞANKUL

Hiç yorum yok: