11 Ağustos 2009 Salı

BİLİR MİSİN SEVDİĞİM















Bilir misin bilir misin sevdiğim



sensiz olmak ne demek?



nereden bileceksin ki



sen hiç sensiz kalmadın ki



bilme zaten istemem



sen yoksan ben de yok olurum ölürüm,



sevemem yeniden



hele koyamam kimseleri yerine



bunu isteme benden



bilir misin sevdiğim beni ne öldürür?



nereden bileceksin ki



sen hiç her gün yeniden ölmedin ki



ölme zaten istemem



sen ölürsen ben nefes alamam ki



yaşayamam ki



bilir misin sevdiğim güneş her gün niçin doğar?



bilemezsin ki



sen hiç karanlıkta kalmadın ki



kalma zaten istemem



sen yoksan tüm ışıklar söner



dünya aydınlanamaz ki



hele ay bile geceleri aydınlık veremez yollarıma



çünkü güneşten beslenemez ki



bilir misin sevdiğim yüreğim neden titrer böyle?



nereden bileceksin ki



senin yüreğini böyle titrettiler mi?



titremesin zaten istemem



benden başkası yapacaksa bu işi



yüreğim dağlanır, içim kanar



benim yerime başkası olacaksa gönlünde



bilir misin sevdiğim bahar gelmez olur sen gidince



bilemezsin ki sen hiç mevsimsiz olmadın ki



olma zaten istemem



her mevsim ayrı bir güzelliktir



hele bahar aşkın yeniden canlanmasıdır



kır çiçekleri kimin için açar bilir misin sevdiğim?



en çok senin, benim ve tüm sevenler için



hiç saksıların çiçeksiz kaldı mı?



erkenden soldu mu menekşelerin?



solmasın istemem



sen yoksan bütün çiçeklerim ölür



saksılarım çıplak kalır üzülürüm ben.



sen hiç sensiz kalmadın ki kalma zaten istemem.






08 / 02 / 2009






Saat: 23.46

Bircan Oğankul



Hiç yorum yok: